Blickar tillbaka på 2017

 2018-01-17    21:36:55   av:Jennyhellstrom
 
År 2017 hade en hemsk start. Min fina fammo lämnade oss väldigt hastigt och oväntat. ♥ 
Jag saknar dig varje dag, knasboll. Blev många kvalitétsstunder med familjen. 
Fredrik & jag var särbos så blev även många mysiga kvällar med lullen. 
 
Jessica kom ner till södra sverige så vi tog en mysig shoppinghelg i Ullared. 
Tänk vad mycket lyckligare jag hade varit om du alltid var här..
 
Begravning för favvo på alla hjärtans dag ♥ 
Mycket mys med hårbollen i mitt liv. Elina kom på besök!
 

Började umgås mycket med Erica ♥

Mormor fyllde år. Umgänge med fint folk! 
 
Svärmor hade 50års kalas! 
 
Det spenderades många timmar i farmors hus med rensande. 
Hade klassåterträff. 
 
& ännu en mardröm inträffade detta året. Min pälskling fick somna in. 
 
Tårar rinner ner för mina kinder när jag gör denna återblick på förra året. Fyfan vilken äcklig jäkla start jag hade. Jag förlorade min älskade farmor & min louie. Jag saknar dem så jäkla mycket. Tur man har en fin familj & fina vänner som är ens klippa i sådana lägen. En fortsättning på denna återblick kommer, orkar inte mer just nu.. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!