Kom nu!

 2018-02-27    18:48:36   av:Jennyhellstrom
Alltså jag är så fruktansvärt trött på detta väder nu. Jag spyr snart. Så fort jag går ut så blir jag arg. Det är så himla kallt & blåser & är bara allmänt förjäkligt. Jag har dessutom åkt på antingen halsfluss eller en ordentligt förkylning. Det fungerar lite bättre på jobbet men på kvällarna & nätterna kan jag knappt andas. 


Jag vill ha vår nu. Snälla kom. Ge mig sol, värme & blommor. Jag vill kunna ta på mig skorna & bara gå ut, slippa klä på sig en hel utstyrsel i 10min för att få frisk luft. Jag vill ha grillkvällar med mina vänner. Jag vill gå långa promenader. Jag vill få lite färg på hyn & fräknar i ansiktet. 

& jaja, jag ska väl inte vara bitter. Finns ju folk som har det jobbigt på riktigt. Jag har det bra. Men lite galla måste man få spy ut sig ibland & klaga. 

(null)
 
Får bli en svartvit bild på mig för just nu är jag så blek & sliten. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!