Kisse

 2018-02-25    19:24:00   av:Jennyhellstrom
(null)
 
Nu är det dags för mig att bli kattmamma igen! Jag har länge haft kontakt med en uppfödare i Jönköping, av sibirisk katt och nu har det äntligen fötts en kull! Det är sex stycken små bebisar och en av dem ska bli min nya familjemedlem. Jag får dock inte ta ut för mycket i förskott för allting kan hända eftersom de bara är några dagar gamla men kan inte låta bli att skriva ut det här & att drömma mig bort lite. Om allt går som det ska så finns det en liten pälsboll här hemma om knappt 3 månader :') 
 Madde

Åh, har de kommit nu 😍

Svar: Jaaaaa! :D :D
Jenny

 2018-02-25    19:38:39
 lisa

Åh! grattis! gud vad kul!
Så himla fina katter det är alltså. Tänk vad lycklig liten kisse som får bo hos dig. :')

Svar: Tack finis ;*
Jenny

 2018-02-25    21:54:17
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!