Återblick 2017.

 2018-02-03    13:15:46   av:Jennyhellstrom
Denna månaden var väldigt känsloladdad för mig. Jag var utåt så himla glad & hemma bröt jag ihop. Det var för mycket för mig. Samtidigt kände jag mig så himla lyckligt lottad då jag hade fantastiska människor runt omkring mig hela tiden. Jag umgicks väldigt mycket vänner & med familjen under våren. Gick bl.a. på hockey några gånger med victor & evelina. Blev många timmar i farmors hus med rensning & städning. 
 
Fortsatte umgås väldigt mycket med Erica. Spenderade många stunder på gymmet & en dag på torget,
åkte på en fet Pböter den dagen men vad gör det?
 
Kickan med barnen kom ner & umgicks med mig under påskhelgen. ♥
 
Blev involverad i Djurens vänner. 
 
Mysig återträff med mina gääris. Åkte upp en helg till fredrik i Uppsala,
Gick på mall of scandinavia, åt gott & umgicks med några av hans vänner under valborg mm. 
 
Solen började titta fram. Hade grillkvällar med fina människor. 
 
Började hänga lite i sommarstugan med familjen. Jönköping kan vara fint ibland. 
 
Blev jourhem till lilla Noppe. 
 
Hade en mysig helg med Erica som innebar skräckfilm, grillat, efterrätt, promenader & ullared. 
Vi bokade Indien & Dubai. Jag hann även få in en grillkväll med la familia. ♥
 Kickan

Mysigaste påsken på länge ❤ hatar att avståndet Umeå - Jönköping ska vara så långt

 2018-02-03    20:38:47
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!