Slut på semestern

 2018-08-04    21:35:17   av:Jennyhellstrom
(null)
Random bild. 

Nu är semestern slut. På måndag är det dags att gå tillbaka till jobbet & det känns helt okej faktiskt. Jag har haft en väldigt bra sommar! Vädret har varit fantastiskt & jag har umgåtts med fina människor i princip varje dag. Har inte alltid lagt upp allting här men det har varit många fina dagar i stugan med familjen, umgåtts mycket med vänner (lite extra med Frida, haha), ätit mycket glass, tränat typ varje dag, myst med min lilla Albus & chillat på stränder osv. 

Jag känner mig utvilad & redo för en mysig höst! Nu om 3 veckor ska jag vara tärna på en av mina bästa vänners bröllop, så taggad. Lite utställningar med kissen väntas också. Ser fram emot att träffa mina kollegor & alla barnen. Längtar efter höst - tända ljus, mysiga kvällar, höstkläder osv. 

Öxnehaga, i'm ready! 💪🏼 
 Kickan

Och snart är det tjejhelg i Sthlm 💕💕💕

Svar: Ja ❤️
Jenny

 2018-08-05    09:39:29
 Frida

bästa sommaren med dig <3

 2018-08-11    00:18:33
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!