Lördags

 2018-04-10    22:30:00   av:Jennyhellstrom
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
I lördags var jag med Elina. Vi började dagen med en mysig ordentlig frulle hemma hos henne. Sedan gick vi på en långpromenad genom stan och sen tog vi bilen ut till uppfödaren för att gosa med kissebebisarna, fika & prata katt! Nu är dem 6.5vecka. Jag får alltså hem en pälstuss om 5.5vecka! Helt sjukt. Jag längtar så mycket! Har dock fortfarande inte valt vilken katt som kommer bli min än.
 
Uppfödaren ska behålla en utav hanarna, så när hon har valt så blir det min tur och troligtvis så står det mellan de två hanarna som hålls upp en och en. En som är mer blåsilver, och den andra är mer silver/brunsvart. Fina båda två ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!