Dåligt med bloggandet

 2017-09-18    21:13:11   av:Jennyhellstrom

Chacha bloggen! Jag vet att uppdateringen är sämst men ärligt talat så har jag tröttnat lite samt har dåligt med tid & ork till att skriva här. Jag jobbar heltid & efteråt så blir det ofta en sväng på gymmet, sen träffa någon vän eller fixa med saker här hemma. 


Men jag lever i alla fall! Igår var det ett par här & hälsade på noppis, & nyss fick jag höra att de vill adoptera henne! Så fantastiskt, jag är så lycklig! Hade aldrig kunnat drömma om en bättre familj för henne. Men vill inte ropa hej riktigt än heller, måste göra hembesök & skriva papper först :) 

 Anonym

Kul att hon äntligen fått ett livslångt hem 😊

 2017-09-19    19:47:13
 Evelina

Va roligt!😍

 2017-09-19    22:26:57
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!