Umeå!

 2017-10-20    10:47:00   av:Jennyhellstrom
Igår åkte jag & fredrik upp mot Umeå. Tänk att vi inte varit här sedan vi tog vårt pickpack & drog för 1.5år sedan. Känns helt sjukt att tiden har gått så fort. På vägen upp så stannade vi till vid högakustenbron.

Har förberett mig på det värsta & tagit med mig min vinterjacka upp! 


 Vi kom fram till Ume runt 13 tiden & åkte ganska direkt mot Ersboda (där vi bodde i 2.5år) & kikade runt lite. Vi gick en promenad med bullen i skogen, där vi ofta brukade gå. 
 
Lekte lite proffsfotograf, blev väldigt nöjd med denna! 
 
Norrländska skogar ♥
 
Var blandade känslor att komma upp hit. Jag blir helt varm i kroppen hela tiden för jag har så mycket fina minnen härifrån men samtidigt så är det jobbigt för jag saknar ändå livet här uppe. Vi åkte ut till Sävar en sväng. Det var där vi bodde hos fredriks farmor i 7 månader. Hon gick bort 2014 & de som bor i huset nu har totalrenoverat det, vilket var kul att se men kändes ändå konstigt. Det känns som ett helt annat liv, det känns knappt som att vi har bott där så länge. Men var kul att se att det händer saker i lilla Sävar. Vi var även förbi kyrkogården & tände ett ljus för lilla vivvi ♥
 
 
Sen blev det en sväng till Avion, kikade runt lite & käkade på Vezzo ♥ bästa matstället jag vet. Önskar verkligen att det hade kunnat komma ner till Jönköping. Ska nog äta där imorgon igen tillsammans med mina tjejkompisar :) Efteråt åkte vi hem till lilla familjen Sandström (fredriks bror & brorsbarn). Umgicks lite innan det var dags för nanatime. 
 
 Mamma

Vilka fina bilder du har tagit Jenny.
Ha det nu så roligt på eran "lilla" semester💕

Svar: Tack mamma! 😃❤️❤️
Jenny

 2017-10-20    15:50:03
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!