Kisse.

 2017-10-14    13:45:57   av:Jennyhellstrom
Helt ärligt så känns det ganska tomt här hemma utan en katt. Jag saknar Zeke & lulle hela jäkla tiden. Att behöva säga farväl till dem & speciellt så tidigt, är det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Därför är jag lite rädd över att skaffa en ny. Rädd för att behöva ta samma beslut & gå igenom allt det där igen. Men samtidigt så kanske jag för en gångs skull har tur & får behålla nästa familjemedlem i 15år, vem vet? Jag vill inte bli en sån person som vill göra saker här i livet men är alldeles för rädd, bättre att ta chanser & hoppas på vinst. 
 
Jag vill inte ha någon ny kisse precis just nu, men inom en snar framtid. Ragdoll ligger mig varmt om hjärtat men denna gången blir det en sibirisk silvrig kisse istället. ♥ Har kontaktat några uppfödare, så vi får se vad som händer, det är så spännande :) 
 
 Lisa

Åh vad fiiiiiin! Sån tycker jag att du ska ha!
Jätte vacker!

 2017-10-15    10:31:00
 Evelina

Så fin verkligen! 😍

 2017-10-15    19:41:16
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!