Uppsala

 2017-05-02    22:08:00   av:Jennyhellstrom

I fredags efter jobbet så satte jag mig på bussen mot Uppsala till Fredrik. Spenderade kvällen med Kinamat och film ♥ På lördagen ställde vi klockan, jag gick en långpromenad med bullen & sen tog vi bilen in mot Mall of scandinavia. Jag har hört en del om att det skall vara ett bra köpcenter men alltså shit vad fräscht det var! Till & med parkeringshuset var fint! Vi gick där i ca 4h men hann ändå inte gå igenom allting. Fredrik kom därifrån med ett par nya solbrillor & jag med en baddräkt & bikini - vi är redo för sommar! 

 

 
 

Vid strax efter 14 var det bara att sätta sig i bilen igen och köra raka vägen hem för att se hockeyn! Tror ingen har missat att HV71 tog hem guldet? så nöjd man var! Em & kvällen spenderades med långpromenad & mys. 

I söndags var det valborg & det firas tydligen ordentligt i Uppsala. Över 100 000 personer åker hit varje år för att fira. Vi var inne i stan och såg den årliga forsränningen där studenter bygger sina egna båtar och skall ta sig igenom forsen i stan. Sen mötte vi upp Johanna & Christoffer samt några kompisar till dem, tog en picknick i parken och bara hade det najs. Senare blev det grill & chill hos dem. 

 

 

Igår var sista dagen i Uppsala. Jag & fredrik bara chillade hela förmiddagen. Gick promenad, såg film & stekte lite i solen som äntligen tittade fram ordentligt! Vid 15.36 gick tåget hem mot Jönköping. Alltid lika jobbigt att säga hejdå, men om ca 1.5 vecka ses vi igen ♥

 

Mattes plutt. 

 Anonym

Älskar Mall of Scandinavia.

Du ser ut att ha haft en fantastiskt helg ❤

 2017-05-03    20:14:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!