Noppe

 2017-05-07    22:10:00   av:Jennyhellstrom

I fredags efter jobbet hämtade jag hem lilla Noppe. Han är en 6 månader gammal kisse som Djurens vänner i Växsjö tog hand om efter att ha hittat honom på gatorna i city. Han har haft en tuff start i livet men nu hoppas jag på att vända allting för honom. De sas att han skulle fräsa & spotta eftersom han var så rädd, men än så länge har jag inte sett något av det. Han är lite försiktig men väldigt snäll. Jag blir så glad när jag ser att han utforskar lägenheten, är nyfiken & är otroligt glad i maten! Jag är jourhem tills någon vill adoptera noppe till ett förevigt hem :) 

Just nu ligger jag & chillar här hemma i soffan medan han går runt & nosar. Så mysigt med lite sällskap igen ♥

 Maddr

Va kul! :) är tanken att ditt hem är hans för alltid hem eller hur man säger😌

Svar: Jourhem :)
Jenny

 2017-05-08    06:43:21
 lisa

du är ju så jävla fin. vad hade katterna gjort utan dig Jennsan? :')

 2017-05-12    16:02:42
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!