Upp & ned.

 2017-03-18    20:01:17   av:Jennyhellstrom

Idag har allting gått upp & ned. Började dagen med en skön promenad, sedan åkte vi mot norrahammar för att rensa huset. Idag har vi fått riktigt mycket gjort där så känns skönt. Efteråt åkte vi ut till stugan en stund & njöt av solstrålarna! 



Mitt humör har gått väldigt upp & ned idag eftersom jag är lite orolig över louie. Igårkväll såg jag att hans ena öga skiftar i grönt, vilket det absolut inte skall göra hos en ragdoll. Har googlat lite, vilket både har skrämt upp mig & lugnat mig. Jag hade en ögonsalva från veterinären som jag gett honom lite av, får se om det hjälper men annars blir det nog att åka in med honom på måndag.. Blir så himla ängslig när det är någonting med djuren :/ Han är ju min lilla prins! 


 Madde

Hoppas det inte är något allvarligt!! Känns som du ofta har fått åka till veterinären med dina djur:( ♡

Svar: Tack ❤️ ja, det har varit alldeles för mycket.. Samtidigt har jag blivit extra överbeskyddande med tiden också efter allt, är nojjig över allting! :/
Jenny

 2017-03-18    20:09:12
 Kickan

Håller mina tummar så hårt att det inte är något ❤️❤️❤️❤️ Du ska inte behöva gå igenom allt jobbigt igen

Svar: Tack finaste! ❤️ hoppas hoppas!!!
Jenny

 2017-03-18    22:13:38
 Erica

Lilla Louie ❤ Tänker på er, kram!

 2017-03-19    12:42:11
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!