från ingenstans.

 2017-03-23    11:47:12   av:Jennyhellstrom
 
 
Från ingenstans så har min värld vänts upp & ned. Jag trodde inte att jag skulle behöva gå igenom den här skiten igen, absolut inte så här tidigt. Louie är allvarligt sjuk. Han har feber, nedsatt aptit, avmagrat & hög blodbrist. Veterinären säger att det är högst troligt att han har drabbats av ett kattvirus. Coronavirus, som det inte finns något botemedel mot. Det diskuteras även om att det i sin tur kan ha utvecklats till FIP, vilket är ett dödligt virus. Vi väntar på provsvar men allting tyder ändå på detta. Med stor sannolikhet så kommer jag att förlora min prins. 
 
Han är min klippa här hemma. Han pratar hela tiden, följer efter mig överallt, sover med mig i sängen hela nätterna, morrar när någon kommer i dörren, han är frukstansvärt rolig och den sötaste katten jag någonsin sett. Han är dessutom den snällaste, skulle aldrig riva eller bita någon. Han är helt fantastisk. För vissa kanske det bara är en katt men för mig är det en familjemedlem. Han finns alltid där när jag kommer hem & möter mig i dörren. Jag är helt jäkla förstörd av detta. Allting var så himla bra nyss. Vad har jag gjort i mitt liv för att förtjäna allt detta? Jag fick ta bort Zeke för ca 1 år sedan. Min farmor lämnade oss för två månader sen, & nu detta. Jag orkar inte. 
 Anonym

 2017-03-23    13:44:12
 Anonym

/Evelina

 2017-03-23    13:44:28
 Kent

Usch Jenny lider med dej vet vad du går igenom. Hoppas du kan komma ut ännu starkare än vad du är ur detta. Kram!

 2017-03-23    15:45:27
 Madde

💕💕💕

 2017-03-23    19:02:56
 kickan

😭😭😭❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ älskar dig vännen !!

Svar: & jag dig! Du är efterlängtad nu ska du veta!
Jenny

 2017-03-23    21:54:33
 Erica

Men Älskade Jenny och Louie! <3 <3 <3
Det är inte rättvist någonstans, all min kärlek till er

Svar: Tack <3 <3
Jenny

 2017-03-26    21:51:25
 lisa

MEN NEEEEEEJ!

Jenny.... vad ledsen jag blir. herregud du måste vara helt förkrossad.. finns det ingenting man kan göra?
jag vet inte vad jag ska säga.. jag är verkligen ledsen för din skull. Det finns ju ingen jag känner som är mer djurvän än du. dethär är det sista som ska hända dig.
jag tänker på er. <3

Svar: Tack <3 det är helt jäkla fruktansvärt...
Jenny

 2017-03-30    19:33:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!