Juni

 2017-01-15    14:11:13   av:Jennyhellstrom
Tar bara en liten sammanfattning av juni, för att det blev så mycket bilder den månaden, hände en del ♥
 
Juni; 
En av de större händelserna detta året; jag tog min examen! Jag var spänd, glad, nervös, rädd, exalterad, ledsen osv. Det var skönt att 3års studier äntligen var slut men samtidigt innebar det också ett nytt kapitel i mitt liv, utan mina bästa vänner i närheten. Men dagen bjöd i alla fall på ett fantastiskt väder, cermoni, bästa vänner & avslut med dans på Rex. Fredrik åkte dessutom 100mil för att få dela denna dagen med mig ♥ bäst. 
 
Dagen D. Vi flyttade ifrån Umeå. Jag blir ledsen när jag tänker på denna dagen. Jag saknar verkligen mina vänner hela hela hela tiden. Men det var ändå skönt att få komma hem till alla i Jönköping igen. Blandade känslor med andra ord. Fick lite hjälp med träningsmotivationen av victor! 
 
Min & fredriks släkt samlades för att fira min examen ♥
 
Jag skrev på mitt anställningsavtal. Umgicks med en massa fantastiska människor ♥
 
Hade möhippa för bästa Daniella ♥ uppdrag på stan, spa, kubb i parken, underbart väder, 
mat & spel hos hanna, utgång på piren! 
 
Midsommar ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!