Farmor

 2017-01-07    00:13:03   av:Jennyhellstrom

Jag vet inte riktigt vad eller hur jag ska skriva just nu. Men nu i veckan har jag & min familj förlorat en klippa, min farmor. Allting kom väldigt plötsligt & jag tror inte riktigt att jag själv har förstått det än. Mitt humör pendlar som en berg-&dalbana, ena stunden är jag stark & stabil, andra sekunden bryter jag ihop. 


Jag ville bara skriva av mig här nu för att slippa berätta detta för många av er, en & en. Det blir för jobbigt. Jag har varit dålig på att höra av mig & svara till många av er som skrivit, men nu förstår ni varför. 

En av mina favoritbilder på dig. Detta är en bild från i somras när vi hade lite kalas för att fira min examen. Du kom tidigare än alla andra för att hjälpa oss att pynta lite. Du var så fin & det var väldigt länge sedan som jag sett dig skratta så mycket som du gjorde när du, jag & pappa skulle försöka få upp pynt i partytältet :') 


Vi tänker på dig hela tiden & saknar dig redan, otroligt mycket. Men jag vet att vi ses igen någon gång, för du är inte på riktigt borta, du har bara gått lite i förväg. Vi älskar dig, fammo. 💕

 Madde

Styrke kramar ♡♡

 2017-01-07    09:20:31
 Evelina

❤️❤️

 2017-01-07    10:09:46
 haannnni

❤️ Massor med kramar till dig finaste du! ❤️

 2017-01-07    12:02:47     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 Kickan

Önskar jag kunde vara hos dig just nu ❤️❤️❤️❤️

 2017-01-07    19:06:04
 Erica%20

Älskade Jenny, jag kramar dig hela tiden ❤

 2017-01-08    11:23:44
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!