År 2016, Jan - Mars.

 2017-01-10    21:49:00   av:Jennyhellstrom
Detta året har inte haft en bra start för mig, så vi tar & blickar tillbaka lite på förra året istället :)
 
Januari; 
 
Svärmor följde med oss upp till Umeå efter vårt "jullov" & spenderade några mysiga dagar där med oss. Det var ganska kallt. Spenderade tid med fina vänner. Hade kräftskiva mitt i vintern! 
 
Jag hade några riktiga myskvällar med guuurlsen. Jag började jobba som spinninginstruktör på Tenton. 
Fck världens gulligaste t-shirt i present av Jessica (Det är min kung zeke) - som hennes man Kris har designat! & mitt mattehjärta brast ganska mycket denna månaden eftersom Zeke fortsatte vara sjuk & veterinärerna kunde aldrig riktigt komma i underfund med varför.. 
 
Jag blev bjuden på dejt av Hannibannani! 
 
Februari; 
Jag saknade min bästis massor, som var i England i flera veckor.. 
 
Jag hade kvalitétstid med bästa kickis som hade haft VFU i Norge i två veckor! Var på bio & sånt mys ♥
 
Värsta dagen kom. Vi fick efter 3 månaders kämpande, ge upp. Efter diagnos; Stress, åter stress, sen urinvägsinfektion, sen kraftig urinvägsinfektion, antibiotikakurer, andra mediciner, ultraljud, röntgen, kolla efter kristaller, byta mat, lugnande spray i eluttaget osv. Tillslut behövde han inte lida mer & det är det jobbigaste 
beslutet jag någonsin har fått ta, men det var för hans bästa. Jag tänker på dig jämt ♥
 
Många myskvällar med favorittjejerna från norrland ♥. Vi hade fantastiskt vinterväder. VFU-period. 
 
Min bästa kom äntligen hem till mig ♥
 
Resturang & biomys! 
 
Mars; 
 
Elin & Daniel kom upp till oss i Ume. Flera släktträffar. Biomys med guuurlsen. 
 
Bakmys med Jessica & Tilly. Biomys med bubben. Myskväll med hannibannani. 
Umgicks med nya vänner! 
 
Åkte till Jönköping för att fira påsk! Fick världens finaste kudde av evelina, som föreställer Zekis. 
Började böla när jag fick den. Ser ni hur likt det är honom? Nu ligger den i sängen :) 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!