Känslosamt

 2017-02-19    21:03:50   av:Jennyhellstrom

Igår var vi hemma hos farmor. Det var väldigt känslosamt men kändes ändå bra att vara där, det kändes som att hon var med oss på ett sätt. Usch vad jag saknar henne.. 


Kvällen spenderades med föräldrarna framför mellon. 

Idag startade jag dagen med ett träningspass tillsammans med Erica! Hela eftermiddagen har spenderats med Victor & Evelina i deras nya lägenhet. Jag har hjälpt dem att flytta in! :) 


Nu är det soffläge med lullen! Ska nog röra mig mot sängen om en stund & avsluta denna dagen med att läsa en bok. 

 Evelina

Taack för hjälpen!! <3

Svar: Nöjet var på min sida! <3
Jenny

 2017-02-19    21:06:52
 Kickan

Vilken fin bild på lulle

Svar: Tack ;*
Jenny

 2017-02-19    21:39:44
 lisa

usch då.. :/ jag är ledsen för det som hänt. Det värsta som finns är att sakna alltså.. hoppas du har många fina människor runt omkring dig nu.
Jag saknar dig. Hoppas livet rullar på där hemma, skulle vara mysigt att ses igen, det blev så snabbt sist.
ta hand om dig <3

Svar: Tack finaste liss <3 Jag saknar dig också. Hoppas du kommer hem snart !
Jenny

 2017-02-21    19:03:01     URL: http://babicake.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!