Det är nu helgen startar, igeeeeeen.

 2017-02-04    00:47:00   av:Jennyhellstrom
Hoppas alla sover gott! 
 
Jag har nyss kommit hem från en väldigt mysig kväll med Erica! Har varit hemma hos henne hela kvällen, bara druckit vin, ätit gott & pratat hela kvällen lång. Det var välbehövligt med en tjejkväll & bara vara. ♥
 
Jag vet att jag är väldigt dålig på att blogga nu förtiden men mitt minne på telefonen är alltid fullt så tar inte mycket bilder, vilket gör att det är tråkigt att blogga och dessutom så går dagarna så himla fort! Vet inte vart den här veckan har tagit vägen riktigt. Jag jobbar, tränar och ibland umgås med någon. Annars spenderar jag kvällar hemma med min katt. Haha. Det låter otroligt tragiskt men faktiskt väldigt skönt efter en heldag med arbete och träning osv. Ofta har jag haft något eller någon som hjälpt mig att fördriva tiden med, så mitt liv bara rullar på! 
 
Helgen är oklar hur den kommer att se ut men blir nog väldigt lugnt. Hoppas ni alla haft en bra vecka & njuter ordentligt av helgen nu! Ska försöka uppdatera bättre imorgon! Kanske visa bilder på lägenheten, för kom på tidigare att jag nog aldrig visat er (er norrlänningar framför allt) hur den ser ut! ¨
 
 
Om 6 dagar så är det exakt ett år sedan jag tog mitt livs svåraste beslut. Jag saknar dig zekis & tänker på dig ofta ♥ 
 Kickan

Helt rätt vi vill se bilder ;) eller så får vi helt enkelt komma ner ovh ta en titt live

 2017-02-05    20:33:18
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!