Sista dagen

 2017-04-17    21:27:00   av:Jennyhellstrom

Igår var sista dagen med norrlänningarna. Vi tog en väldigt lugn morgon, åt lite frukost och sen begav vi oss mot Vista kulle. Jag har inte varit där på många många år så det var kul att åka dit igen och gå upp för hela berget. Vädret var dessutom på topp så när vi kom upp så var det helt fantastiskt. Vi hade med oss lite fika så satt där på en bänk och avnjöt det en stund. Jag hade med mig två chokladharar som jag gick & gömde på berget så barnen fick gå en liten påskjakt. Sedan var det dags att gå ner hela vägen igen. 

 

Lilla liam: "Titta vilken utsikt", så söt. 
 Kickan

Underbara vän ❤ tack för att vi fick komma och fira påsken med sig !!! Barnen pratar redan om sommaren och att åka ner och hälsa på

 2017-04-22    16:38:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!