En spännande sommar!

 2017-04-24    19:56:54   av:Jennyhellstrom
Nu börjar semestern bli uppbokad! Den 4-6 Juli kommer jag & fredrik åka iväg till London. Det var min födelsedagspresent till honom. Jag har länge velat åka dit, finns så himla mycket att se! Vi har dessutom köpt biljetter till Harry potter studion, ska bli så himla häftigt! 
 
 
Den 12 Juli så kommer jag & Erica att åka iväg till Huvudstaden i Indien, New Delhi! Vi kommer att spendera 2.5 dag där, sedan åker vi vidare ner till Rajamundry i Indien. Det är en fattigare del och där ska vi jobba som volentärer på ett barnhem. Det kommer bli en riktig resa som jag tror kommer att förändra mig mycket som person. 
 
 
Vi kommer att spendera ca 6 dagar i Rajamundry. Detta är så långt som vi bokat hittils, men tanken är att vi nu i veckan skall boka en fortsatt resa från Rajamundry till Dubai, där vi ska vara i ca 1 vecka. Ser fram emot denna resa så mycket. Det kommer bli så intressant att se och uppleva deras kultur & allting, kommer dock vara sjukt varmt men nu är man så less på det svenska pissvädret så ska ändå bli gött. 
 
 
 Carro

Nämen oj va spännande det låter!!!

 2017-04-24    21:42:37
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!