Torget, städning & stuga

 2016-09-19    20:25:31   av:Jennyhellstrom

I lördags började jag dagen med en lyxfrulle tillsammans med Fredrik, Evelina & Victor! Jag åkte sedan mot torget för att få lite kvalitetstid med Madeleine! Älskar att gå runt där, det är så mysigt & så var det så fint väder. Om några veckor ska vi dit igen när jag har min lägenhet så man kan köpa med sig lite blommor osv! Sedan drog jag & f till Liljeholmen för att städa ur lägenheten. Efter några timmar var vi äntligen klara & köpte då med oss pizza, åkte till kaxholmen & spenderade resten av kvällen med mina föräldrar i sommarstugan! Där blev det kubbspel, kräftsfix & tvmys.

 Kickan

Senast idag tänkte jag på er kebabpizza

Svar: Haha åh, den är ju underbar :')
Jenny

 2016-09-19    20:52:17
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!