Birthday

 2016-10-07    06:24:44   av:Jennyhellstrom

I måndags fyllde jag år. Nu är jag 23bast. Vart tog all tid vägen? Jag var ju nyss 7år & det bästa jag visste var att följa med mina föräldrar till Coop så man fick gå in på BR & köpa Pokémonkort!

Jag hade i alla fall en bra dag, fick en väldigt läcker bomberjacka på morgonen av mina bröder! Sen på jobbet blev jag uppvaktad av barn & kollegor med en massa grattiskramar & fina kort! Till min stora förvåning så kom trädslöjdsläraren med blommor & frågade om jag ville gå på dejt med honom, haha, han skämtade, för blommorna var ett blombud från min fina bff från Norrland! Blommor & choklad, hon vet hur man smälter mitt hjärta :')

När jag kom hem så fanns det ännu mer blommor på bordet! Mina föräldrar hade varit där & lämnat presenter & blommor, ett fint välkomnande hem, så skulle man ha det oftare ;)

Vid 18.15 kom det bästa på hela dagen! Min gamla bästis Lisa kom hem till mig! Jag bröt typ ihop när jag såg henne, det erkänner jag. Inte sett kvinnan på 2.5 år & är tidigare van vid att dras med henne varje dag! Vi snabbspolade igenom våra liv på 2h & bara tog igen förlorad tid! Hoppas jag hinner träffa henne igen innan hon flyttar iväg till Norge! 💕

 Lisa

Aaaw! :') bästa på hela dagen?! :')
så jävla mysigt att ses igen. Förstod inte hur mycket jag har saknat oss. Otroligt kul att ses igen hoppas vi kan få ihop det innan jag drar! Skulle vara så roligt. ❤️

 2016-10-07    18:40:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!