Lill-lördag

 2016-11-23    08:24:00   av:Jennyhellstrom
Godmorgon allihopa everybody! 
Hoppas alla har sovit gott! Det har inte jag. Har blivit förkyld & ont i halsen så kan inte andas genom munnen för då gör det ont i halsen & kan knappt andas via näsan för är så täppt, jobbigt läge. Men men, nu är det lillördag i alla fall & jag ska snart iväg till jobbet :) 
 
Vet inte hur de närmaste dagarna ser ut mer än jobb men på söndag så åker jag i alla fall till ullared med madeleine för att julhandla lite! Har inte varit där & julhandlat på flera år så ska bli riktigt roligt. ♥ 
 
Hade egentligen inget vettigt att skriva, ville bara kika in här & säga godmorgon! 
 
 
 Carro

Godmorgon
Du får ha en bra dag,trots förkylning. Krya på dig👋👋

Svar: Tack <3
Jenny

 2016-11-23    09:09:58
 Anonym

Bli inte sjuk nu bara! 😣♡

Svar: Ska se till att bli frisk tills helgen 😘
Jenny

 2016-11-23    13:16:54
 Madde

Mitt namn kom inte med ;)

 2016-11-23    13:18:21
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!