dansa igång veckan!

 2016-11-21    20:36:00   av:Jennyhellstrom
Idag har det varit studiedag så vi hade väldigt få barn på jobbet idag vilket har varit ganska skönt. En lugn start på veckan med andra ord! Efter jobbet blev det dock lite mer ös då jag mötte upp svärmor på friskis & svettis för att dansa fuego! Jag har gått dit varje måndag i 5 veckor nu & dansat. Det är ett så himla bra och roligt pass, dessutom så härligt att få dansa loss efter helgen & första arbetsdagen. Eleonore tyckte dessutom också att det var väldigt roligt så förhoppningsvis får jag sällskap av henne på passen framöver :) 
 
Bild från förra året när vi tränade ihop! På den tiden man var i lite bättre form, 
saknar mitt träningsfreakbästis - Jessica! Får försöka hitta tillbaka till motivationen utan henne, dock svårt. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!