1 år sedan.

 2016-11-21    21:42:46   av:Jennyhellstrom
För exakt 1 år sedan så levde jag livet som norrlänning med en himla massa snö & kyla. Nu sitter man här nere i småland med grönt gräs & en massa regn. Tyvärr så är jag väl van vid den kassa vintern här nere men jag saknar verkligen allting där uppe ibland. För exakt 1 år sedan så hade jag & jessica som vanligt tränat ihop. & det mina vänner, saknar jag ännu mer än norrland & snö. Jag saknar att ha min bästis bara 500m från mitt hus. Jag saknar att någon ringer till mig 2930 gånger om dagen. Jag saknar att ha någon att träna med, någon att prata skit med, någon att skratta så mycket med att jag får ont i magen, någon att äta ostbågar med, någon att gå promenader med, någon att gå på coop & öob med, någon att gå på bio med, att shoppa med & helt enkelt bara vara med. Men nu skriver jag lite flummigt, för jag saknar inte någon, jag saknar henne. Massor. 
 
 
 
Snart tar jag mig i kragen & åker upp till dig! ♥
 Madde

Byt till nordic sen! 😉♡

Svar: Blir Nordic så fort mitt kort har gått ut i sommar!!💕
Jenny

 2016-11-22    06:17:00
 Jess

😭 saknar dig också så mycket but igår was amazing! Love you My bill, My halvan, my alwasy and forever best friend 💕 De går inte att köra bil utan att tänka på dig på ett eller annat vis !!!

 2016-11-24    19:50:00
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!