Torsdags

 2016-05-29    17:29:00   av:Jennyhellstrom
 

I torsdags jobbade jag mellan 07.30-16.00 och efter det blev det snabba ryck hem för att äta lite, byta om och gå ut med hunden för vid 17.10 gick bussen mot stan. När jag kom till stan så möttes jag upp av Jessica, sedan slöt hanna, kickan och erica upp. Köpte lite grejer för kroppen på The Rituals (kommer sakna den butiken!). Sen gick vi bort mot Marta & company, där träffade viktoria, linnea och Jessica V. Vi hade hyrt butiken för två timmar, så det var två trevliga tjejer som hade öppet för oss och hade ordnat bubbel och snacks. Alltid lika kul att få en butik helt för sig själva, vi trängdes vid provrummen och peppade varandra så plånböckerna grät lite men det var det värt. Fick med mig en ny kappa, en t-shirt och en klänning för examenscermonin! 
 
Vid 20.30 så var vi klara och begav oss mot Tapas för lite mat. En riktig mysig kväll med mina tjejer ♥ några timmar senare blev det att sitta ute vid Allstar för drinkar. Mot slutet träffade vi även på Kristan från Paradise hotell, självklart skulle vi ta en selfie! En mycket lyckad kväll, kommer sakna ihjäl mig efter er alla sen. 
 Felicia

Ser ut som du hade en väldigt bra torsdag :)

 2016-05-29    19:12:00     URL: http://nouw.com/fliisan
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!