Odd molly.

 2016-05-11    14:56:48   av:Jennyhellstrom

Igår var det fullt upp. Hade seminarium mellan 10-12, sedan var det hem & städa inför ännu en visning. Under eftermiddagen gick jag & Fredrik en sväng på D&D, fick med mig en tröja från Odd Molly. På kvällen blev det spinning 18.20 55min! Efter flera år som spinninginstruktör fick jag äntligen med mig Fredrik på ett pass - kan ni förstå detta?!?! Hans bror & Anna var också med, så utan dem hade han nog aldrig kommit men jag är så glad & stolt! De kämpade på bra! 

Idag är det en lugn dag. Tar en liten paus från pluggandet. Om en stund ska vi ner till förrådet & rensa lite, åka en sväng till sortergården m.m. Hoppas alla får en fin dag! 
 Felicia

Tack fina Jenny! Jag vet att jag inte är fet, men fick bara nog av att känna så. Du har så himla rätt, man ska vara nöjd med sin kropp. Vi alla ser olika ut och alla är fina!
Ska verkligen kämpa med att bygga upp min självkänsla, tack och lov att jag har min pojkvän som varje dag säger hur fin jag är. :)

Åh det var en väldigt fin tröja! Jag hoppas allting är bra med dig och att det går bra med ditt pluggande :*

 2016-05-11    21:06:33     URL: http://nouw.com/fliisan
 Kickan

Så otroligt fin tröja ❤️

Svar: Tack 😍
Jenny

 2016-05-11    21:17:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!