Måndag & Tis.

 2016-05-24    13:51:07   av:Jennyhellstrom
Igår hade vi utbildningens absolut sista seminarium & jag blev godkänt, så himla skönt. Nu är det en uppgift kvar, någonsin och den består av en skrivuppgift på ca 7 sidor och en redovisning - sen är jag klar! Efter skolan igår så åkte jag hem, cyklade en runda med bullen & sen drog jag mot stan med kickis. Strosade runt, pratade och jag köpte med mig en byxdress hem från HM. På kvällen spacklade jag lite i badrummet och sen tog det lugnt. 
 
Alla byxdresser är från H&M, jag köpte den i mitten. Ska hålla utkik efter de andra två också, såg dem ej igår. 
 
Idag började jag dagen med en ordentlig cykelrunda med hunden, bra start! Sen har jag pluggat & slappat lite, så himla tråkigt väder idag. Ikväll blir det mitt sista tisdagspass med spinningen, känns både skönt & lite tråkigt. Hoppas alla får en fin dag! 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!