dogs.

 2016-05-19    20:34:00   av:Jennyhellstrom
Idag har det varit plugg på schemat men ärligt talat har det inte blivit mycket. Är så himla skoltrött och oprydd just nu känns det som men ska försöka ta tag i detta ikväll, har ju seminarium imorgon så måste väl anstränga mig lite. Är ju inte mycket kvar nu så får bara bita ihop helt enkelt. Idag har jag även varit en liten sväng på stan med Jessica. Hon köpte en klänning men annars så gick vi mest runt och flummade, snacka skit och jag bara njöt av min väns sällskap. Tur jag har henne, vem skulle annars skjutsa mig till djurmagazinet så buster får mat imorgon? Min personliga taxidriver. 
 
Ikväll har vi tagit en traditionell träff på ängen, då kan det se ut så här: 
Börjar med en liten puss! 

haha denna bilden är så söt. 
 
 
 Anonym

Oj, du fick jätte fina bilder :)

 2016-05-19    21:45:00
 Kent

Jättefina bilder.Buster ser ju ut att ha det bra! du är tuff som vågar ha han lös han är ju en jakthund! hi hi Lycka till med det sista nu bit ihop Jenny! Kram

Svar: Haha, bäst för han att lyssna på matte ;)
Jenny

 2016-05-20    07:44:59
 Felicia

Vilka fina bilder! :) Lycka till med allt det sista du har i skolan, de klarar du :*

Svar: Tack fina du! :*
Jenny

 2016-05-20    10:00:29     URL: http://nouw.com/fliisan
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!