Buuuu & bääää

 2016-05-02    19:59:28   av:Jennyhellstrom

Lägenhetsvisning om 2 dagar. Vilken duktig gubbe jag har som putsar fönster, jag har uppfostrat honom bra :') 

Idag påbörjade vi utbildningens absolut sista kurs, 7.5 poäng, sen är det examen som gäller! Är så blandade känslor. Jag längtar efter min examen, flytt & sommar samtidigt som jag vill att tiden skall stanna upp för en stund för om 1 månad kommer jag att flytta ifrån några fantastiska människor & om 1 månad är jag & Fredrik ej sambos längre utan särbos. Känns förjäkligt men vad finns det att göra just nu? Det är bara att hänga med tiden & se vad som händer. Jag ska i alla fall försöka åka upp till Norrland ibland & absolut göra allt för att hålla kontakten med vissa. Fredrik & jag ska försöka åka till varandra varje helg så vi får det nog att fungera. Vi har varit tillsammans i 7.5år, vi låter inte lite avstånd komma imellan oss <3 
 Erica

Ni har ett stort äventyr framför er båda två. Kan verkligen sätta mig in i hur du känner då jag har liknande val framför mig. Vet inte vad jag ska göra utan dig ❤ Tur att vi ändå kommer att ha varandra.

 2016-05-02    21:13:34     URL: http://gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!