Helgen

 2016-03-14    09:14:00   av:Jennyhellstrom

I lördags så kom hanna & viggo hit! Vi åkte & handlade, jag tonade hennes hår, vi lagade god middag, åt frukter doppade i choklad & bara slappade! ♥ Alltid lika underbart! Sedan sov dem här! 
 

Igår så umgicks jag med dessa tre! Vi tog oss en sväng på stan & jag hittade äntligen mig en vårkappa! Jag tycker det är så sjukt snyggt med kappa, ser lite mer moget & stilrent ut ;D sedan åkte vi bort till ikea & där fick jag som vanligt med mig lite värmeljus hem. Vi handlade lite mat på coop & slutstationen blev sedan hos mig. Vi hade världens chillkväll, så himla skönt ibland. Bara sitta & prata med sina nära vänner, se på lite film, äta gotta & bara vara! :)
 Erica

Underbar dag och kväll! Haha, mina fötter ser så små ut i kängorna mot för i mina vinterskor, ser nästan ut som barn fötter.

 2016-03-14    09:23:57     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!