Friday!

 2016-03-25    17:16:36   av:Jennyhellstrom
I morse åkte jag & mamma till graven & tände ett ljus hos morfar & ett för lilla zekis <3 sen besökte vi mormor på lite frukost & fika! Man kan alltid räkna med att mormor har godsaker hemma! 

Vid 11.30 var jag nere på stan för att även idag träna med Madeleine! Blev ett riktigt tufft & intensivt pass med armar & även lite mage. Efteråt åkte vi en snabbis till stadium outlet & kikade, innan vi båda drog oss hemåt. Vi ses ju imorgon igen för lite umgänge, påskäggsjakt & troligtvis lite shopping också ;) 


Två härliga bilder på oss från i somras! 
Har jag sagt att jag längtar efter sol & värme?! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!