Kalas

 2016-06-21    21:51:00   av:Jennyhellstrom
I söndags var det som tidigare skrivet kalas för fredriks kusin, Madeleine! Det bjöds på god mat & lite eftersnacks i form av marsmellows doppade i smält choklad med lite strössel på - god & kul idé, den kommer jag använda i framtiden! Sen blev det som vanligt lite sällskapsspel, love it! Grattis ännu en gång madeleine & tack för en mysig eftermiddag ♥
 
 
Efter kalaset åkte jag hem till Elina! Vi grillade lite korv & tjötade på! Var länge sen jag skrattade så mycket, som jag har saknat den tjejen! Imorgon blir det att träffa henne igen för en liten sväng på stan ♥ längtar! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!