Idag

 2016-06-05    23:23:34   av:Jennyhellstrom


Idag har det varit flyttkaos här hemma. Jag & Fredrik började städa & packa runt 08 i morse, vid 10 kom Jessica & runt 14 kom kickan. Vilka vänner jag har som kommer hit & hjälper till, det är verkligen guld värt! Hade vi inte fått hjälp så hade vi nog fortfarande städat! Nu är i alla fall allting klart, fick hjälp på slutet av Kristoffer & Johanna med att lasta in all packning i släp & städa det sista, tack!!! 


Nu ikväll har jag sagt hejdå till alla. Usch vad jäkla jobbigt det är att skiljas från dessa underbara människor.. Men vissa vänner är förevigt, så är det bara & jag vet att vi alla kommer att hålla ihop, även om det är 100mil imellan, det hindrar inte oss. Men känns ändå förjäkligt att inte kunna ses spontant. Saknar er alla redan.. Imorgon bär det av mot Småland, är med väldigt blandade känslor. Hade alla mina vänner följt med så hade allting varit så himla enkelt. 

Uppdatering om gårdagen kommer imorgon! 
 J

Miss you already 😭👭 friends for ever❣

Svar: And ever & ever!!! Måste tatuera oss!!!
Jenny

 2016-06-05    23:30:46
 Kickan

Mig blir du inte av med så lätt krävs mycket mer än 100 mil vill jag lova

Svar: Bra :')
Jenny

 2016-06-08    00:57:19
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!