En mycket bra torsdag!

 2016-06-23    15:36:07   av:Jennyhellstrom



I morse var jag hos mormor för att hjälpa henne att skruva ihop hennes nya grill! Varmt & svettigt ute men tillslut fick vi ihop den :) efteråt blev det lite fika & sen bar det av mot A6! Jag följde med henne lite snabbt in på Jula för att köpa bord & stolar, alltid mysigt med lite kvalitétstid med mormor! 💕

Efteråt gick jag mot A6 för att möta upp Daniella! Vi har strosat runt några timmar här, pratat, ätit & bara myst runt! Köpt mig ett par shorts, det behövdes verkligen! Nu har hon åkt hemåt & jag sitter & väntar på mamma som skall hämta mig efter att hon handlat! Ikväll blir det lugnt, ska planera lite inför morgondagen! 

Fina! 

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!