Matmarknad

 2016-07-05    22:23:50   av:Jennyhellstrom

Förra veckan gjorde jag en hel del, träffade Hanna, Danne, Fredrik, var ute i sommarstugan med mina föräldrar en kväll, åkt fram & tillbaka mellan stan & kaxholmen, träffade elina två gånger, gått långa promenader med hunden, klippt & slingat håret, gått på stan osv. Tagit lite dåligt med bilder & nya blogg.se-appen har blivit så dålig tycker jag så därför det varit dålig uppdatering!

Men i torsdags tog jag i alla fall bilder, då var det matmarknad på schemat med Elina! Dock blev det väldigt lite matmarknad & istället en del shopping på stan! Fick med mig lite smågrejer hem & ett par nya skor. Sen gick vi hem till henne en sväng & käka lite glass :)

En av hennes två ragdolls, Melker, så himla söt! Snart får jag mig en egen liten raggis, längtar så mycket :')

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!