Link

 2016-07-18    13:47:45   av:Jennyhellstrom

Igår åkte jag, Madeleine & Eleonore upp till Borlänge, Dalarna. Vi skulle upp & titta på kissebebisar! Uppfödaren hade 6st kattungar & hade valt ut 2st till mig som troligtvis blir bra i utställning. Link & Lenny hette dem, jag hade nästan innan bestämt mig för Lenny men när jag kom dit så valde Link mig. Han var den sökte upp mig, la sig hos mig två gånger & såg mig rätt i ögonen. Han var så himla gosig & fin. Han har mörkare ögon, bättre uttryck & färg. Han blev det! Nu är han tingad & min. Jag längtar ihjäl mig efter honom. Han kommer runt 26/8 någon gång :)

Mer bilder & uppdatering om dagen kommer senare! Ville bara berätta vilken prins som snart blir vår familjemedlem :)

 Kickan

Så underbart 😍

 2016-07-18    15:42:53
 FELICIA

Va söt!

 2016-07-19    11:02:25     URL: http://nouw.com/fliisan
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!