Fredag

 2016-07-09    08:52:05   av:Jennyhellstrom

Igår började jag dagen med ett danspass på Friskis! Var lite lagom för mig eftersom jag knappt kunde gå efter benpasset vi hade för några dagar sedan, har sån träningsvärk! När jag kom hem så blev det mys i soffan med ruffe :')

På eftermiddagen så åkte jag & Fredrik hem till Danne & Hanna! Alltid lika kul att träffa dessa. Vi grillade god mat, snackade om allt, åt glass, spelade kort & bara hade en fantastisk fredagskväll helt enkelt! Nu är dem påväg upp till Norrland för att hälsa på dannes släkt, är så avundsjuk på dem! Hoppas de har en fantastisk semester där uppe samtidigt som jag hoppas de kommer hem snart igen så vi kan umgås! :)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!