VFU

 2016-01-21    08:07:00   av:Jennyhellstrom
 
 
Sista terminen på Universitetet är i full gång! Jag är nu ute på VFU i ca 5 veckor och jag håller till på samma skola som alltid, dock en annan handledare och en annan avdelning den här gången. Ska vara en del fokus på att hålla i aktiviteter på idrotten, så det blir spännande :)
 
Annars är det fullt upp med spinningen. Jag ska ha mitt första pass på tisdag och är inte ens klar med all musik än så är lite nervös! Blir nog till att spendera alla resterande dagar på att försöka bli klar så kommer det nog gå bra nästa vecka :) Kommer köra både tisdagkvällar och lördagmornar! 
 
Hoppas alla får en fin torsdag ♥
 Jess

You can do it! Musiken är ju din grej ;)

 2016-01-21    19:55:25
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!