Spinninginstrukör!

 2016-01-14    21:19:25   av:Jennyhellstrom
Jag vet inte om så många vet om detta men jag ska bli spinninginstruktör igen :) Denna gången blir det på tenton och jag kommer att köra lördagar och tisdagar! Ska jag vara helt ärlig så är jag faktiskt väldigt nervös, även fast jag jobbat med det i 2.5år innan och då var jag mycket yngre. Det känns som att det är högre krav på mig nu och vet inte alls hur detta ska gå men jag ska göra mitt bästa. Det ska ju samtidigt bli så himla roligt och jag älskar att utmana mig själv! 
 
MEN! Jag har lite svårt för att hitta bra musik just nu så om någon utav er har något enstaka tips om någon bra låt som det går att cykla till så får ni mer än gärna kommentera det, jag behöver all hjälp som jag kan få! Det är ju nästan bättre att köra låtar som andra tycker om än jag själv för annars kanske det blir lite same same på låtarna och det är ju inte kul för deltagarna. Jag försöker variera mig i musiken men det är svårt!
 
 
 
 Carro

Åå nej.. Tisdagar...
Jag o Danne ska upp till Umeå den 26 jan o tänkte om vi kunde komma på en titt på seneftermiddagen..☕️
Det är jobb ons-torsdag. 👋👋

Svar: men vaaaa?! åh så roligt :D men spinningen är ju bara en timme så det ska ju kunna ordnas ändå!
Jenny

 2016-01-14    21:33:25
 Kickan

Heja dig !

 2016-01-14    21:59:47
 Anonym

om det funkar , skulle det vara jättekul!
Kolla m Fidde mä👋👋

 2016-01-14    22:10:30
 Kickan

Greyhound eller va den heter med swedish house maffia , även paraschout ( fallskärm ) är bra spinninglåt

Svar: Tack kickis :*
Jenny

 2016-01-14    23:14:06
 Erica

Det här kommer du att fixa galant! Säger till om jag kommer på en peppande låt :D

 2016-01-15    10:11:49     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!