Sista dagen

 2016-01-05    19:40:27   av:Jennyhellstrom
Idag är sista dagen hemma i Jönköping. Har bara umgåtts med min älskade familj <3 Jag & mamma åkte till mormor i förmiddags, sen handlade vi & sen har vi pysslat lite hemma. Vi har bland annat gjort egen pulled chicken & städat osv. 



Kommer sakna min familj så himla mycket men nu är det sista terminen i skolan så nu jäklar kör vi! Längtar samtidigt väldigt mycket efter alla där uppe :* 
 Madde

Men va!? Åker ni i mon??? :o

Svar: Ja, tiden går så fort :(
Jenny

 2016-01-05    20:18:54
 Kickan

Snart får jag träffa dig ❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘😘

 2016-01-05    22:22:06
 Erica

Själv blir jag kanske kvar till söndag fastän jag köpt biljett för torsdag, får se på torsdag hur det blir. Längtar tills vi ses! <3

 2016-01-05    23:52:06     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!