Godnatt!

 2016-01-25    23:41:26   av:Jennyhellstrom

Stressigaste dagen på länge! Först var det VFU, sen innan veterinären så skyndade jag in på team Sportia & köpte mig ett par spinningskor, ut med hunden, till veterinären, sen hämta Fredrik, åka till gymmet & fixa med passmusiken men iTunes strulade så fick aldrig över det på skiva så måste göra om allt imorgon.. Sedan hem & slänga i sig mat & sen till gymmet igen för att köra igenom passet en gång med Linnea! Nu efter 22, så har jag plockat här hemma, duschat & fixat med tvätten. Nu ligger jag i sängen & är helt död. Imorgon väntar en lika stressig dag! Sov gott! 

Btw, veterinären hittade inga kristaller denna gången heller så det är han verkligen helt fri från. Hans skelett & höfter såg även väldigt bra ut! Så han har tydligen åkt på en ordentlig omgång med urinvägsinfektion så nu går han på antibiotika igen! PUSS 
 Erica

Vad skönt att det inte var några kristaller och att skelett och höft såg bra ut. Nu håller vi för att denna kur blir den sista!❤

 2016-01-26    11:18:37     URL: http://gnussan.blogg.se
 J

Miss My bitch 💕

Svar: MISS UUUU
Jenny

 2016-01-27    20:30:07
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!