Fullt upp

 2016-01-30    22:45:18   av:Jennyhellstrom
Det har varit fullt upp hela veckan så nu kan jag äntligen skriva lite här! Jag har haft spinning två gånger nu & de gick båda väldigt bra. Var ganska nervös tidigare men nu känns det bara väldigt roligt :) hade ett pass imorse & det är ju helt klart den bästa starten på helgen! 

Efter spinningen så duschade jag på gymmet innan jag tog bussen in mot stan där jag spenderade några timmar med min fina Erica! Helt underbart att få strosa runt med en vän, prata igenom en massa saker & shoppa - kan det bli mycket bättre? Spenderade dock alldeles för mycket pengar men ångrar inte ett öre, kan visa imorgon! 

Fredrik har nu äntligen också skaffat sig ett gymkort, så imorgon ska vi köpa träningsskor till honom, sen har han inga ursäkter ;) 


Nu är det mys i soffan framför Vikings , bra avslut på dagen då jag är helt slut.. Hoppas ni andra haft en bra dag! 
 Kickan

Åh vilken fin bild på er 😘

Svar: Tack Kickis ;*
Jenny

 2016-01-30    23:29:06
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!