Älskling..

 2016-01-21    11:59:44   av:Jennyhellstrom

Det är mycket tjat om zeke & hans sjukdomar hela tiden men saken är den att han är sjuk jämt & det är en stor del utav mitt liv. Jag tänker på honom jämt & har ständigt en oro i kroppen, därför blir det mycket om det i bloggen. 

I måndags frågade en klasskompis mig om hur zeke mådde & jag sa: "bra!". Det skulle jag inte ha gjort för så fort jag kom hem så kissade han blod igen.. Nu är det samma visa som för några veckor sedan så nu är frågan hur vi ska göra.. När ska han få bli frisk? Ska hela hans liv pendla mellan olika sjukdomar hela tiden? 

Har ringt både agria & veterinären nu, röntgen är bokad till på måndag men vi måste fundera hur vi verkligen ska göra.. Hur bra mår han egentligen.. Man får inte bli självisk :/ 
 Kickan

Tänker på dig massor ❤️

 2016-01-21    12:05:45
 Madde

Usch va jobbigt! Både för dig & zeke 😢

 2016-01-21    14:32:43
 Erica

Älskade Zeke och älskade Jenny, tänker på er varje dag <3

 2016-01-21    16:12:11     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 hanni

Huvva.. jag önskade att jag kunde hjälpa dig men jag tänker på er hela tiden och jag finns här när som på dygnet! ❤

 2016-01-21    16:26:52
 Anonym

Tycker du att han ser ut att ha ont. För så länge han inte lider tycker jag inte du ska oroa dig över vara självisk 💕 Som jag sagt också hela tiden zeke är din bebis DU vet bäst innerst inne vad som är bäst för zeke

 2016-01-21    19:58:18
 Daniella

Jenny❤ tänker på er och skickar massa cyber kramar💕

 2016-01-21    20:08:44
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!