tacksam.

 2016-02-13    13:17:24   av:Jennyhellstrom
 
Jag ville bara smyga in här på bloggen & säga tack till alla dem som visar omtanke. Det är många som har hört av sig och visar att de bryr sig och säger tröstande ord, och jag har varit dålig på att svara. Men ni ska veta att jag har tagit till mig mycket och är väldigt tacksam för all omtanke ni har visat. Dock så har jag ej haft så mycket ork att prata om allting just nu och därför varit dålig på att svara tillbaka så mycket, men nu vet ni i alla fall. ♥
 Erica

Det är förståeligt att du har tagit ett steg tillbaka <3 Det måste man få göra ibland. De som är ens riktiga vänner vet och förstår, man vet att man alltid har varandra ändå <3

 2016-02-14    19:29:38     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!