new york.

 2016-02-07    12:23:19   av:Jennyhellstrom
 
Nu när det börjar närma sig slutet på min utbildning så far alla tankarna runt kring resor. Jag & mamma har sagt många gånger att vi skulle vilja åka till New York så det är min första prioritering. Skulle vara så himla fantastiskt att få åka till världens huvudstad, och komma iväg någonstans med bara mamma. Se en massa saker, shoppa, fika på en takterass osv. Dock är det inte gratis så nu är det dags att börja spara! 
 
Jag & två vänner har även pratat väldigt mycket om att åka iväg på en weekend någonstans nu innan vi tar examen. Framförallt så är vi sugna på att åka till Barcelona, har bara hört en massa gott om den staden. Tankarna har även varit lite på London, finns en hel del att besöka där och även god shopping. Så vi får se om vi tar oss iväg på en weekend någonstans och vart det blir! 
 
När jag börjat jobba så vill jag bara lägga undan en massa pengar så jag kan resa! Jag är så himla sugen på att se mer utav världen, att upptäcka en massa nya saker, träffa intressanta människor, all värme, bada, lätta kläder osv. Ge mig sommar nu ♥
 jenny

Jag vill ocks[ folja med !<3

 2016-02-07    22:34:51
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!