Livet är så otroligt skört.

 2016-02-08    21:54:11   av:Jennyhellstrom
Jag har tjatat om detta så många gånger i min blogg men detta är någonting som man ofta glömmer, i alla fall jag. Och det är att man skall ta vara på varandra. Livet är så otroligt skört och man vet verkligen aldrig när det är sista gången som man träffar någon. Under detta halvåret så har det varit många i min närhet som har mist någon nära person till dem, och jag blir så himla ledsen för deras skull för jag kan knappt föreställa mig hur jobbigt det måste vara. Jag påminns då om hur lycklig jag är som har så många fina människor runt omkring mig och att jag är lycklig som har dem i livet. Det är trist att det skall behöva hända någonting så fruktansvärt som att någon dör, innan man inser allvaret i att ta hand om varandra. Jag skriver om detta ofta, men lika ofta glömmer jag också bort att leva efter det som jag skriver. 
 
Det är så himla enkelt att falla in i sina rutiner. Dagarna bara går och man tänker att man har tid längre fram för att prata och umgås med människor, men ibland finns tyvärr tiden inte där längre. Det är så hemskt att man ständigt skall behöva tänka att man kan förlora folk, och så behöver man verkligen inte tänka. Men man kan ge sig själv en liten käftsmäll ibland när man inser att man tagit någon förgivet. 
 
Nu blev nog detta inlägget lite flummigt. Är otroligt trött så skall lägga mig för natten nu, men jag tror ni förstår mitt syfte i alla fall :) Hoppas alla har haft en bra start på denna veckan, själv har jag tränat hårt och pluggat, nu checkar jag ut! Hörs imorgon. 
 
 
 Kickan

❤️

 2016-02-08    22:50:55
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!