15 saker som alla kanske inte vet om mig.

 2016-02-14    12:52:00   av:Jennyhellstrom
Ungefär 1 år sedan. 
 
♥ Jag slickar av all krydda på chips. 
♥ Jag älskar & hatar skräckfilmer, det är jobbigt att bli rädd men samtidigt kul & det ger mig en kick. 
♥ Jag är en pain-in-the-ass när jag är hungrig. 
♥ Jag går hellre upp tidigt en morgon än att vara uppe sena nätter. 
♥ Mitt favoritdjur än katt men har även en liten förälskelse i pingviner. 
♥ Jag har aldrig brutit ett ben i kroppen, eller gjort mig illa allvarligt överhuvudtaget. 
♥ Jag älskar mjölk (kanske därför jag aldrig brutit ett ben?)
♥ Om jag någon gång får en dotter så skall hon heta Jolene. 
♥ Jag fyller år samma dag som Zlatan, vilket gör mig skitcool. 
♥ Jag avskyr att åka hiss. Tar alltid trappan, hur högt upp jag än ska. 
♥ Jag avskyr blött papper. Undviker i högsta grad att behöva ta i det. 
♥ Till skillnad från många andra så har jag väldigt enkelt för att säga förlåt. 
♥ Jag älskar när folk lagar mat åt mig. Det är höjden av lyx, bara jag slipper! 
♥ Jag har haft en idolförälskelse i Elvis Presley. 
♥ Jag har inga problem att somna med ljus och ljud. Att somna framför tvn i soffan är det bästa! 
 
Ha en trevlig söndag & alla hjärtansdag allihopa! Här hemma ska både jag & fredrik plugga hela dagen, och ikväll ska vi till gymmet för att kötta armarna och sedan avsluta med film i soffan! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!