Vad ska han heta?

 2016-08-23    20:45:35   av:Jennyhellstrom
Hola amigos! Kom precis in från en lång & härlig promenad runt rocksjön tillsammans med Hanna! Var ca 1 månad sedan vi träffades nu så det var kul att ta igen lite missad tid i varandras liv. ♥ 
 
Kan inte förstå att om 3 dagar flyttar fredrik upp till Uppsala. Det känns rent ut sagt förjäkligt. Jag kommer att sakna ihjäl mig efter honom & det kommer bli otroligt tufft, men vi kommer att klara det, det tvivlar jag inte en sekund på. Jag vill därför inte ha fredag men samtidigt så har man vetat om denna flytt/seperation länge så ska bli ganska skönt ändå att det blir av nu så jag kan få hem honom igen. Om 1.5år blir vi sambos igen ♥ När mannen i mitt liv flyttar ut så kommer dessutom en ny liten man in i mitt liv - Link (Som jag dessutom funderar på att döpa till Locus eller Louie, vad tycker ni?). Jag kan inte förstå att jag ska bli kattmamma igen, om 3dagar!! Har köpt allting förutom transportbur och maten, men det blir nu i veckan! 

Nu ska jag bara slappa i 2h innan det är dags för att nana. Godnatt ! 
 
 
 
 
 Madde

Något med S i! Så Locus isåfall 😊

 2016-08-23    22:25:46
 Kickan

Locus eller link ( även om det inte var något val ) ;) så stark röst på locus

 2016-08-24    11:11:39
 Hannibannani

Jag tycker absolut att du ska ha namnet Locus!!! <3

 2016-08-24    18:57:31     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 Jess the best

Som jag ser de finns de bara två val antingen Jess så klart eller Link. Jag är
Ledsen att du inte hade förstår detta inna 😘

Svar: Haha, du tänkte så ;) Link är så svårt att säga tycker jag 😩
Jenny

 2016-08-24    21:07:56
 Erica

Det kommer ni att fixa galant! Hum, namnet kändes svårare

 2016-08-25    19:32:01     URL: http://gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!