Lördag

 2016-08-07    07:46:38   av:Jennyhellstrom

Igår var jag ute i Kaxholmen i några timmar på dagen! Umgicks med Evelina, katten & sen åkte jag ner mot stugan för att klippa pappa! Sen kom Fredrik & hämtade mig & vi spenderade kvällen framför massa film & chill, en perfekt lördag med andra ord. Jag behövde en kväll med lugn & ro efter en jobbvecka & dessutom för idag ska vi iväg hela dagen till Göteborg.

Om knappt två timmar så åker jag, Fredrik, Evelina, Victor & pappa till Göteborg för att strosa runt, shoppa, äta god mat & sen se fotboll - Arsenal mot Manchester city!

 Anonym

Är det din /er katt?eller hittat den ute?

Svar: Det är min brors katt Rufus!
Jenny

 2016-08-08    20:32:11
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!